dag 8 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van alike&erna - WaarBenJij.nu dag 8 - Reisverslag uit Willemstad, Curaçao van alike&erna - WaarBenJij.nu

dag 8

Door: Alike & Erna

Blijf op de hoogte en volg alike&erna

19 Maart 2016 | Curaçao, Willemstad

Onze laatste actieve dag hier op Curacao. Vandaag begonnen met een bezoek aan de Wereldstage. Een leuk contact gelegd met medewerkers daar.
Doorgereden naar het Verpleeghuis Bethesda. Hier verblijven zowel somatische als psychogeriatrische zorgvragers.
We zijn rondgeleid door een fantastische leerling die zelf contact gezocht heeft met ons.
Wat betreft ruimtes, voelden we ons 20 jaar terug in de tijd. Grote zalen met gemiddeld 6 mensen. Geen kleine huiskamers. Maar één grote eetruimte voor heel het huis (5 afdelingen) En een activiteiten begeleiding voor begeleiding bij het ontbijt en activiteiten in de ochtend.

De snoezelruimte zag er prachtig uit. Een project van een HBO'er uit Nederland.

's middags een afsluitende evaluatie gehad met een stichting die de professionaliteit van de docenten wil vergroten en belangstellend was naar de bevindingen van de 4 schoolbezoeken van afgelopen week.